Bison & Rose bude společnosti STOCK Plzeň-Božkov zajišťovat podporu v externí komunikaci, připravovat strategické plány v oblasti korporátní komunikace a poskytovat komplexní služby v oblasti media relations. Dále pro společnost zajistí krizovou komunikaci. V rámci korporátní komunikace pomůže agentura s budováním značky STOCK a zaměří se na oblast CSR nebo společenská témata, jako jsou spotřební daně na alkohol nebo zodpovědná konzumace alkoholu.
„Našim úkolem je postarat se, aby byla v klíčových korporátních tématech společnost STOCK Plzeň-Božkov vidět a slyšet tak, jak to odpovídá jejímu tržnímu postavení. Budeme se věnovat tématům, které spadají do oblastí jako je udržitelnost, ESG nebo budování značky vyhledávaného zaměstnavatele. Součástí naší komunikační strategie je i téma férového zdanění alkoholu nebo osvěta v oblasti odpovědné konzumace. Z nové spolupráce máme velkou radost a už teď se těšíme na všechny výzvy, které nám v budoucnu přinese,“ uvedl Vladimír Bystrov, managing partner Bison & Rose.
Lifestylová komunikační linka, kterou má na starosti skupina Konektor, podpoří lokální a distribuované značky na českém a slovenském trhu. Agentura bude mít na starost produktové PR, press tripy, eventy, tvorbu obsahu pro digitální média a správu profilů na sociálních sítích. Jednou z mnoha oblastí, na které bude STOCK Plzeň-Božkov s Konektorem spolupracovat, je zatraktivnění kategorie lihovin, tedy záměr ukázat obrovskou škálu možností, příležitostí, kultur a zážitků, které tato kategorie nabízí.
„Na společnou spolupráci se velmi těšíme, STOCK Plzeň-Božkov je pro nás dream klientem. Věříme, že společně zrealizujeme mnoho skvělých projektů v oblasti integrované komunikace, v propojování PR, digitálního světa a spolupráce s influencery. Máme k tomu připravený interní tým specialistů na marketingovou a komunikační strategii, produktové PR, produkci, digitální média, sociální sítě a eventy, který dokáže propojit všechny tyto světy a disciplíny,” vysvětluje Jaroslav Duroň, partner Konektoru.